Субота
20.10.2018
16:48
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Красноградський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17
Головна Реєстрація Вхід
Звіт за 2016 рік »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 44

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Звіт керівника
Красноградського дошкільного навчального закладу (ясел-садка) №17
Красноградської міської ради Харківської області

перед педагогічним коллективом, батьками і громадськістю
за 2016 рік з питань діяльності закладу

 

Красноградський дошкільний навчальний заклад ( ясла – садок) № 17 Красноградської міської ради Харківської області організовує освітній процес за пріоритетними напрямками роботи: художньо-естетичний та фізкультурно-оздоровчий.

Протягом 2016 року в закладі функціонувало 10 вікових груп. Режим роботи вікових груп: 8 груп – за 10,5 годинним режимом роботи, за 12 – годинним - 2 вікові групи. Кількість вихованців збільшувалася від 218 до 240.

У закладі створено банк даних про дітей 5 років мікрорайону і визначено форму здобуття ними дошкільної освіти.

У 2016 навчальному році під постійним контролем було питання відвідування дітьми дошкільного навчального закладу. Вихователі всіх вікових груп та старша медична сестра щоденно проводили монітринг стану відвідування. Батьки завжди попереджували вихователів про причини відсутності дитини у садочку. Відсоток відвідування дітьми закладу становить 50 – 70%, що свідчить про позитивну динаміку. Складено план заходів щодо залучення дітей та батьків до масових заходів – конкурсів, виставок, Днів відкритих дверей.

У закладі організоване якісне харчування вихованців. Постачання продуктів харчування і продовольчої сировини здійснюється один раз на тиждень з відповідними супровідними документами. Харчування в садочку трьохразове, дотримується технологія приготування страв. Перспективне меню затверджується завідувачем та погоджується з санепідемслужбою, щоденне меню наявне у куточках для батьків та на харчоблоці.

Діти в належній кількості отримують м’ясо, рибу, молочні продукти, овочі, фрукти, крупи. Виконання норм харчування в порівнянні з минулим роком збільшилося на 15%. Раціон харчування дітей урізноманітнився стравами з яловичини, печінки, молочних продуктів, риби, овочів, яєць, випічки.

Плата за харчування протягом року складала - 17,00 грн. в тому числі: плата батьків 10,20 грн. (60% вартості харчування), бюджетні кошти 6,80 грн. (40% вартості харчування);

- у літній період 2016 року в розмірі 19,50 грн на одну дитину в день; в тому числі: плата батьків 11,70 грн (60% вартості харчування), бюджетні кошти 7,80 грн (40% вартості харчування). Діти отримували другий сніданок: свіжі овочі, фрукти та соки. Відповідно до плану роботи в літній період в закладі були проведені оздоровчі заходи. Організаційно-педагогічна робота з дітьми проводилась згідно розкладу занять та орієнтовного тематичного планування.

Працівники закладу вчасно отримували заробітну плату, педагогічні працівники – оздоровчі; премію до Дня працівників освіти; безкоштовне проходження медичного огляду.

З метою дотримання вимог охорони праці та пожежної безпеки, підготовки закладу до осінньо – зимового періоду за сприяння міської ради було профінансовано технічне обслуговування вогнегасників; димових і вентиляційних каналів; здійснена перевірка опору ізоляції. Для дотримання санітарно – гігієнічних вимог, покращення матеріально – технічної бази ДНЗ міською радою закуплені: картоплечистка, нагрівачі води, проектор, комплекти постільної білизни, дитячі меблі. Здійснена передплата фахових видань на 2017 рік.

За підримки органів місцевої влади, Українського фонду соціальних інвестицій (УФСІ) у закладі будуть замінені вікна на енергозберігаючі та здійснено утеплення фасаду.Для виготовлення проектної документації з міської казни виділено близько 400 тисяч гривень. Загальна сума інвестицій УФСІ для реалізації проекту 3 млн. грн. Необхідні роботи планують завершити в липні 2017 року.

Разом з батьками організовано роботу по створенню матеріально – технічної бази та організації навчально – виховного процесу: відремонтовано ігрові майданчики; пофарбовано малі архітектурні форми; частково замінено підлогу в павільйонах; водяні крани; придбані меблі, методичні посібники, методичну літературу.

Виконані основні види робіт:

 

Поточний ремонт груп, роздягалень, поклейка шпалер - 7.765 грн.

Облаштування мережі вуличного освітлення – 9.961грн.(бюджетні)

Виготовлення технічної документації на будівлю – 6.500 грн. (бюджетні)

Виготовлення проектно – кошторисної документації енергозберігаючих заходів для капітального ремонту приміщень – 155, 500 грн .

Ремонт підлоги павільонів – 1.500 грн.

Ремонт стелі (побілка, поклейка плитки, фріза) – 3.444 грн.

Фарбування майданчиків, підлоги, вікон – 6.259 грн

Ремонт відмостки 1.800 грн.

Заміна виключателів, водяних кранів, розеток , енергозберігаючих лампочок 1850 грн.

Вивіз сміття – 450грн.

Ремонт ігрового обладнання – 970 грн.

Технічне обслуговування димових і вентиляційних каналів, перевірка опору ізоляції 382.83 грн. .(бюджетні)

Технічне обслуговування вогнегасників 1.464 грн.(бюджетні)

Для зміцнення матеріально-технічної бази здійснено:

Придбання електроводонагрівача – 2.560 грн.

Придбання меблів (стільці, дитячі стінки) –13.570 грн.(бюджетні)

Придбання меблів (столи, стільці, дитячі стінки, лави) –12.090 грн.

Придбання картоплечистки – 15.290 грн.(бюджетні)

Придбання постільної білизни – 18.000 грн.(бюджетні)

Придбання інформаційних стендів, методичної літератури – 2.450 грн.

Придбання м’якого інвентаря (гардини, коврове покриття) – 6.715 грн.

Виготовлення пісочниці – 1. 350 грн.

Придбання москітних сіток – 1. 950 грн.

Придбання миючих засобів– 1.370 грн.

Придбання медикаментів – 1.500 грн.(бюджетні)

Кольорова поліграфія – 850 грн.

Придбання посуду (тарілки, чашки, чайники, каструлі) – 2.850 грн.

 

Пріоритетними напрямами у сфері матеріально – технічного і навчально-матеріального забезпечення освітньої діяльності залишаються обладнання та оснащення педагогічного процесу, усіх видів діяльності дітей, їхнього побуту, фізкультурно – оздоровчої, медичної бази, бази психолого – педагогічного супроводу розвитку дітей, умов праці робітників дошкільного закладу.

 

 

 

Завідувач О.М.Богатирьова

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Жовтень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites