Вівторок
10.12.2019
10:39
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Красноградський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №17
Головна Реєстрація Вхід
Психологічна робота »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 50

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Активно та результативно працює психологічна служба ДНЗ
під керівництвом практичного психолога 
ГЕЛЕТИ ЖАННИ ЄВГЕНІВНИ

Освіта: 

1. Слов’янський державний педагогічний університет  (2008 - 2011)
     Спеціальність за дипломом: "Дошкільне виховання”
     Кваліфікація:організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог
     Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
     Стаж роботи: педагогічний – 8 років

2. Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (2012- 2014)
Спеціальність за дипломом: "Державне управління"
Кваліфікаційна категорія: магістр
Стаж роботи: державна служба - 1,9 років

Дошкільна психологічна служба

         МЕТА: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток навичок збереження психічного та соціального здоров’я  усіх його учасників: вихованців, батьків, педагогічних працівників.

Основні завдання діяльності психологічної служби

у 2019/2020 навчальному році:

1. Впровадження організаційної моделі діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти:

  • робота з дітьми (адаптація до умов закладу дошкільної освіти та особливостей освітньо-виховного процесу; психодіагностика - вивчення психологічних особливостей дитини; корекція та розвиток індивідуально-психологічних особливостей; профілактика та подолання негативних проявів в поведінці дітей).
  • робота з педагогічними працівниками (психологічна просвіта/консультування з актуальних питань освітньо-виховного процесу, особистісної сфери; психологічний супровід функціонування дитячого/педагогічного колективу).
  • робота з батьками (психологічна просвіта/консультування з питань розвитку та особливостей розвитку особистості дитини у різних вікових періодах; вивчення особливостей умов сімейного виховання, мікроклімату).

2. Формування психологічної компетентності всіх учасників освітньо-виховного процесу.

3. Психологічний супровід освітньо-виховного процесу в умовах інклюзивної освіти (за суб’єктами: - діти, - батьки, - педагогічні працівники):

  • виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими; визначення причин цих труднощів; встановлення причин та надання допомоги;
  • виявлення причини соціального неблагополуччя або затримки у психофізичному розвитку дітей шляхом спостережень;
  • добір діагностичного інструментарію, придатного для роботи з різними категоріями дітей, відповідно до наявних порушень розвитку;
  • проведення психодіагностичних досліджень з метою вивчення індивідуальних особливостей дітей старшого дошкільного віку, їх схильностей, інтересів та потреб;
  • участь у роботі команди психолого-педагогічного супроводу;
  • участь у складанні розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та її індивідуального плану розвитку з метою організації інклюзивного навчання;
  • участь у підготовці документів до інклюзивно-ресурсного центру;
  • надання додаткових послуг дітям інклюзивної групи згідно з висновками і рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру щодо організації навчання та розробка індивідуального плану корекційно-розвивальної роботи;
  • участь у розробці необхідних навчальних матеріалів, підходів та надання рекомендацій педагогам щодо врахування особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини при визначенні форм і методів роботи з нею;
  • сприяння створенню позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на профілактику стигматизації і дискримінації у дитячому оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами;
  • надання у межах своєї компетенції консультативної допомоги батькам та педагогам в роботі з дитиною;
  • налагодження співпраці з фахівцями, які безпосередньо працюють з дитиною з особливими освітніми потребами та беруть участь у розробленні індивідуальної програми розвитку.
  • взаємодія з працівниками інклюзивно-ресурсного центру.



             Головне для практичного психолога - привернення батьківської уваги до розвитку особистості дитини, розуміння своєї ролі у вихованні та навчанні дітей.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites