Середа
14.11.2018
12:26
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Красноградський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17
Головна Реєстрація Вхід
Психологічна робота »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 45

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Активно та результативно працює психологічна служба ДНЗ
під керівництвом практичного психолога 
ГЕЛЕТИ ЖАННИ ЄВГЕНІВНИ

Освіта: 

1. Слов’янський державний педагогічний університет  (2008 - 2011)
     Спеціальність за дипломом: "Дошкільне виховання”
     Кваліфікація:організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог
     Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
     Стаж роботи: педагогічний – 7 років

2. Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (2012- 2014)
Спеціальність за дипломом: "Державне управління"
Кваліфікаційна категорія: магістр
Стаж роботи: державна служба - 1,9 років

Дошкільна психологічна служба

         МЕТА: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток навичок збереження психічного та соціального здоров’я  усіх його учасників: вихованців, батьків, педагогічних працівників.

Пріоритетні завдання роботи на 2018/2019 навчальний рік:

        Формування у вихованців системи загальнолюдських цінностей – морально-етичних (гідність, чесність, справедливість, турбота, повага до життя, повага до себе та інших людей) та соціально-політичних (свобода, демократія, культурне різноманіття, повага до рідної мови і культури, патріотизм, шанобливе ставлення до довкілля, повага до закону, солідарність, відповідальність), виховання у здобувачів освіти відповідальності за себе та добробут нашої країни.

Здійснення контролю за адаптацією новоприбулих дітей шляхом відвідування занять, спостереження за дітьми під час прогулянок, спілкування з батьками, психодіагностичного обстеження.

Захист дітей від жорстокого поводження, попередження злочинів проти них.

Реалізація державної політики у сфері запобігання та протидії домашньому насильству, спрямовані на захист прав та інтересів осіб, які постраждали від насильства.

Інформаційно-просвітницька робота спрямована на підвищення обізнаності всіх учасників освітнього процесу про насильство, його наслідки, а також на навчання ефективного протистояння, у тому числі завдяки розвитку особистісних і соціальних (життєвих) навичок і педагогічних компетенцій вчителів і батьків.

Забезпечення психолого-педагогічного  супроводу  дітей з особливими освітніми потребами шляхом попередження виникнення (або усунення) дестабілізаційних чинників, формування їхніх адаптивних функцій, забезпечення оптимального розвитку та здобуття ними якісної освіти в умовах закладу освіти.

Участь у реалізації державної політики України у сфері протидії торгівлі людьми шляхом активізації профілактичної роботи, а саме захисту прав дитини, розвиток її правосвідомості, формування у підростаючого покоління вмінь об’єктивно оцінювати суспільну небезпеку цього явища.

Вживання соціальних, правових, психолого-педагогічних та інших заходів,  спрямованих на виявлення та усунення причин і передумов, що сприяють торгівлі дітьми.

Участь у впровадженні освітніх програм з протидії торгівлі людьми.

Сприяти підвищенню рівня обізнаності щодо протидії торгівлі дітьми серед дітей, батьків та осіб, що їх замінюють, вживати заходів, що сприяють викоріненню передумов торгівлі людьми, зокрема щодо попередження насильства в сім'ї та дискримінації за ознакою статі.

Надавати психологічну і соціально-педагогічну допомогу постраждалим, внутрішньо переміщеним громадянам, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО.

Здійснювати психологічний та соціально-педагогічний супровід       дітей із сімей учасників АТО та сімей внутрішньо-переміщених осіб шляхом:

  залучення постраждалих дітей до розвитку творчих здібностей у позашкільних начальних закладах з метою створення умов для їхньої самореалізації та проведення діагностичної і корекційно-відновлювальної роботи практичними психологами цих закладів;

– створення сприятливого соціально-психологічного клімату в закладі освіти та оптимізація змісту і форм психологічної просвіти педагогічних працівників і батьків;

– недопущення своїми діями чи бездіяльністю вторинної травматизації учасників освітнього процесу та, у разі потреби, перенаправлення дітей, батьків і педагогів до інших спеціалістів (психотерапевта, невролога тощо);

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у складних життєвих ситуаціях.

 

 

 

Головне для практичного психолога - привернення батьківської уваги до розвитку особистості дитини, розуміння своєї ролі у вихованні та навчанні дітей.
 
 
Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites