П`ятниця
25.09.2020
08:47
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Красноградський ДНЗ (ясла-садок) №17
Головна Реєстрація Вхід
Психологічна робота »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57

Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0

Активно та результативно працює психологічна служба ДНЗ
під керівництвом практичного психолога 
ГЕЛЕТИ ЖАННИ ЄВГЕНІВНИ

Освіта: 

1. Слов’янський державний педагогічний університет  (2008 - 2011)
     Спеціальність за дипломом: "Дошкільне виховання”
     Кваліфікація:організатор дошкільної освіти, вихователь дітей дошкільного віку, практичний психолог
     Кваліфікаційна категорія: спеціаліст
     Стаж роботи: педагогічний – 9 років

2. Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України (2012- 2014)
Спеціальність за дипломом: "Державне управління"
Кваліфікаційна категорія: магістр
Стаж роботи: державна служба - 1,9 років

Дошкільна психологічна служба

         МЕТА: психологічне забезпечення та підвищення ефективності педагогічного процесу, розвиток навичок збереження психічного та соціального здоров’я  усіх його учасників: вихованців, батьків, педагогічних працівників.

Основні завдання діяльності психологічної служби

у 2020/2021 навчальному році:

1.  Впровадження організаційної моделі діяльності практичного психолога в закладі дошкільної освіти:

  • робота з дітьми (адаптація до умов закладу дошкільної освіти та особливостей освітньо-виховного процесу в період пандемії з його вимогами та труднощами; психодіагностика - вивчення психологічних особливостей дитини; корекція та розвиток індивідуально-психологічних особливостей; профілактика та подолання негативних проявів в поведінці дітей).
  • робота з педагогічними працівниками (психологічна просвіта/консультування з актуальних питань освітньо-виховного процесу, підвищення адаптаційних можливостей педагогів до нових умов організації освітнього процесу, формування психосоціальної стійкості до стресу; сприяння стабілізації емоційного стану).
  • робота з батьками (психологічна просвіта/консультування з питань розвитку та особливостей сприятливого розвитку особистості дитини у різних вікових періодах, формування конструктивних способів вирішення складних життєвих ситуацій у зв’язку з пандемією, побудова позитивного образу майбутнього).

2. Попередження виникнення надмірної психологічної напруги всіх учасників освітнього процесу (у період пандемії, економічних та політичних криз).

3. Участь у Всеукраїнському конкурсі авторських программ практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі»;

4. Участь у проведенні моніторингових досліджень;

5. Запровадження на сайті закладу освіти на сторінці «Психологічна служба» підрозділу онлайн-консультування;

6. Надання допомоги постраждалим внутрішньо переміщеним учням, їхнім батькам та членам родини в адаптації до нових умов проживання і навчання, дітям і сім’ям учасників АТО (ООС);

7. Посилення профілактичної роботи із протидії торгівлі людьми;

8. Забезпечення захисту прав і свобод дітей, створення безпечного середовища (запобігання насильству в закладі освіти та домашньому насильству).

9. Забезпечення психологічного і соціально-педагогічного супроводу інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами, консультативної і просвітницької роботи з батьками;

  • виявлення дітей, у яких виникають труднощі у навчанні, спілкуванні та взаємодії з оточуючими; визначення причин цих труднощів; встановлення причин та надання допомоги;
  • виявлення причини соціального неблагополуччя або затримки у психофізичному розвитку дітей шляхом спостережень;
  • добір діагностичного інструментарію, придатного для роботи з різними категоріями дітей, відповідно до наявних порушень розвитку;
  • проведення психодіагностичних досліджень з метою вивчення індивідуальних особливостей дітей старшого дошкільного віку, їх схильностей, інтересів та потреб;
  • участь у роботі команди психолого-педагогічного супроводу;
  • участь у складанні розгорнутої психолого-педагогічної характеристики на дитину та її індивідуального плану розвитку з метою організації інклюзивного навчання;
  • участь у підготовці документів до інклюзивно-ресурсного центру;
  • надання додаткових послуг дітям інклюзивної групи згідно з висновками і рекомендаціями інклюзивно-ресурсного центру щодо організації навчання та розробка індивідуального плану корекційно-розвивальної роботи;
  • участь у розробці необхідних навчальних матеріалів, підходів та надання рекомендацій педагогам щодо врахування особливостей навчально-пізнавальної діяльності дитини при визначенні форм і методів роботи з нею;
  • сприяння створенню позитивного мікроклімату в колективі, проведення заходів, спрямованих на профілактику стигматизації і дискримінації у дитячому оточенні, формування дружнього та неупередженого ставлення до дитини з особливими освітніми потребами;
  • взаємодія з працівниками інклюзивно-ресурсного центру.

РЕКОМЕДАЦІЇ ПСИХОЛОГА

Виходимо з карантину безпечно

1. Будуйте плани На день. На тиждень. На хоча б кілька місяців. Фіксуйте те, що зроблено. Хваліть себе за виконані цілі, придумуйте собі заохочення. Плани стимулюють нас рухатися, а успіхи – рухатися швидше, із задоволенням від зробленої роботи! Плани варто записувати в блокнот.

2. Робіть щось інакше Не бійтеся влаштовувати зміни у власному способі життя. Один зі стандартних психологічних рецептів підтримки життєдіяльності під час самоізоляції – намагатися утримати звичайний свій режим дня, звичний розпорядок, набір завдань. Відповідно, вихід з карантину вимагає протилежного. Щоб зрозуміти, що почалося інше життя, варто якось маркувати це для себе, відзначити: «Так, ми почали жити інакше».

3. Виходьте з карантину поступово Не варто намагатися змінити все й одразу. Навіть коли ми виходимо з відпустки, відчуваємо певний дискомфорт. Але відпустка не триває так довго. До того ж ми працювали, навчали дітей. Карантин можна порівняти з декретною відпусткою, яка не зовсім-то відпустка, а психологічно напружена робота.

4. Шукайте ресурси Згадайте, про що ви мріяли під час жорсткого карантину і чи можна це здійснити зараз? Якщо можна – дійте! Малюйте, співайте, саджайте троянди, займайтеся спортом, читайте книжки, пишіть вірші. До речі, співи допомагають круто справитися з внутрішньою агресією. А ще – обов’язково спілкуйтеся. Ресурс – це те, що приносить нам задоволення через дію.


             Головне для практичного психолога - привернення батьківської уваги до розвитку особистості дитини, розуміння своєї ролі у вихованні та навчанні дітей.

Поради психолога на тему: «Проблеми сучасних дітей»

  1. Брак уваги батьків. За статистичним даними, кожна третя дитина страждає від браку уваги батьків. Якщо не задовольнити потребу в увазі батьків, дитина може багато вередувати, вести себе зухвало, провокувати батьків на емоції, а також маніпулювати дорослими.

       Діти потребують уваги батьків. І ця увага не має вимірюватися в тих речах, які купують батьки, іграшках. Приділити увагудитині означає приділити їй свій час: разом погратись, прогулятись, поспілкуватись, разом приготувати вечерю, проявляти інтерес до того, чим займається дитина в дитячому садку, при цьому також сказати чим батьки займалися на роботі.

       Однією з основних потреб дитини є потреба в любові і прийняті. Це дитина отримує коли ми говоримо їй, що ми любимо, коли обіймаємо. Так деякі психотерапевти рекомендують обіймати дитину кілька разів на день. Вважається що 4 обійми необхідні для хорошого самопочуття, 8 – для задоволення потреби в любові, 12 – для підсилення імунітету.

  1. Залежність від телебачення і гаджетів.

Коли ми недостатньо уваги приділяємо дитині виникає інша проблема – залежність від гаджетів і телебачення.

         Ми всі стали заручниками інформації, яка поширюється зі швидкістю світла і вона всюди. Діти вбирають все, як губка. Проблема в тому, що більшість сучасних дітей не вміють фільтрувати інформацію, що призводить до сумних наслідків.

      Коли батьки вмикають телевізор і при цьому не контролюють, що переглядає дитина, коли дають в руки смартфон, аби лише дитина не заважала їм. Батьки не думають про наслідки, які будуть згодом.

        Як ви гадаєте чи буде дитині цікаво ліпити з пластиліну, або малювати фарбами, при цьому докладати певних зусиль. Звичайно ні, вона буде чекати коли її забере мама і дасть в руки смартфон, де все набагато простіше. Натиснув на кнопку і зявляються кольорові картинки.

І як наслідок: дитина мало рухається, а саме в русі розвивається кора великих півкуль головного мозку, розвиваються всі пізнавальні процеси.

  1. Діти наслідують батьків

Почніть із себе. Адже не дарма кажуть: "Не виховуйте дітей, все одно вони будуть схожі на вас - виховуйте себе".

https://cdn.xl.thumbs.canstockphoto.pl/tatu%C5%9B-ch%C5%82opiec-ci%C4%99%C5%BCary-ilustracja-ko%C5%BAl%C4%99-obraz_csp59429070.jpgДітям властиво наслідувати авторитетних дорослих. Першими такими дорослими є батьки, згодом вчитель. Дитина ідентифікує себе з батьками. І це гарно видно на дитячих малюнках, коли дівчинка малює свою сім’ю, вона зовні буде схожа з мамою, хлопчик – з татом. Крім того дитина наслідує і поведінку.При цьому важливо, щоб слова і дії батьків не розходились між собою. Якщо мама говорить дитині: «В нас в сімї не обманюють»,- а при цьому телефонує подрузі  і каже: «Скажи, що мене  в дома не має». То можна передбачити якою буде поведінка дитини. Слід пам’ятати що діти також копіюють  і емоційний стан батьків. Якщо батьки постійно зясовують стосунки через крик, то й для дитини така модель поведінки буде прийнятною.

Слід пам’ятати наші діти постійно спостерігають за нами.

Промова від дитини до мами:

Коли ти думала, що я не помічаю, я побачив, як ти раділа моєму першому малюнку – І мені відразу ж захотілося намалювати ще більше для тебе…

Коли ти думала, що я не помічаю, я побачив, як ти годувала бездомного кота – І я зрозумів, що це важливо бути добрим до тварин…

Коли ти думала, що я не помічаю, Я бачив, як ти займалася домашніми справами – І я зрозумів, що ми повинні дбати про те, що маємо…

Коли ти думала, що я не помічаю, я бачив, як сильно ти любиш мене – І я зрозумів, як сильно хочу порадувати тебе своїми досягненнями.

Коли ти думала, що я не помічаю, я подивився на тебе і хотів сказати: «Спасибі тобі за все, що я побачив, коли ти думала, що я не помічаю».

 

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Вересень 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites