Середа
20.11.2019
22:06
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Красноградський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №17
Головна Реєстрація Вхід
Літній оздоровчий період »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 49

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 

Використання можливостей
літнього оздоровчого періоду
для розвитку пізнавальних
здібностей дошкільників

         Відповідно до Закону України «Про дошкільну освіту» (ст.19), Положення про дошкільний навчальний заклад, літнє оздоровлення в дошкільному навчальному закладі проведено  з 1 червня по 31 серпня 2016 року. За цей період оздоровлено 190 дошкільнят.
      
Пізнавальний розвиток дітей – один з найважливіших напрямків в роботі з дітьми дошкільного віку. Світ відкривається дитині через  його досвід, особисті почуття, дії. Дошкільник досліджує, все, що можна дослідити за допомогою  рук, язика, носа, вух, очей. Він радіє навіть найменшим відкриттям.
       
Літо є найсприятливішим для цього періодом, тому колективом дитячого садка було прикладено максимум зусиль для того, щоб пізнавальна активність дітей у цей період була змістовна, весела та цікава.
       
 Протягом оздоровчого періоду перед дошкільним закладом було поставлено  важливу мету – створити умови для забезпечення розвитку пізнавальних здібностей  дітей та подальшому формування їхньої життєвої компетентності. З огляду на це всі працівники дошкільного закладу спрямували свої зусилля на розв’язання важливої мети:
1. Допомогти дітям краще пізнати навколишній світ неживої природи;

2. Створити сприятливі умови для сенсорного сприйняття, вдосконалення таких життєво важливих психічних процесів, як відчуття, які є першими ступенями в пізнанні навколишнього світу.

3. Через ігри і досліди навчити дітей визначати фізичні властивості предметів, явищ.

4. Навчити дітей робити самостійні висновки за результатами обстеження.

5. Виховувати моральні і духовні якості дитини під час її спілкування з природою.

      Педагогами нашого дошкільного закладу заздалегідь проведено необхідну підготовчу роботу (cкладання плану літніх спостережень, екскурсій, подорожей, бесід, мультфільмів, дослідів, проблемних ситуацій, проектів з пізнавальною метою; підготовка обладнання, матеріалів  для дослідів).     
      На літній період дошкільний заклад переведено на санаторний режим роботи: навчально-виховний процес розвантажено та надається перевага заняттям художньо-естетичного, мовленнєвого, еколого-природничого, валеологічного та фізкультурно – оздоровчого напрямку.

   

Проведення літнього оздоровлення в дитсадку підпорядковане плану роботи на літній оздоровчий період, яким передбачено розв’язання навчально-виховних завдань, що досягаються організацією змістовної пошукової діяльності дітей у природі.

 

       План роботи на літній оздоровчий період розглянуто, обговорено та затверджено на засіданні педагогічної ради (протокол № 4 від 30.05.2016 ).
       
При укладанні перспективного та календарного планування роботи вихователів взяті до уваги чинні нормативно – правові документи. Організація освітньої та виховної роботи з дітьми кожної вікової групи регламентувалася чітким розподілом різноманітних форм роботи з дітьми, які підпорядковуються конкретизованому розкладу занять.

   

         Проведено ряд заходів з метою розвитку пізнавальних здібностей дітей в літній оздоровчий період:
- Система бесід та спостережень: «Ти знаєш, що…», «Для чого?», «Хто(що),який?», «Як бджілка мед носить?»;

  

- Екскурсій та подорожей краєзнавчого спрямування: «Рослини нашого дитячого садка (нашої вулиці, міста)», «Визначні місця та пам’ятки Красноградщини»;

 - Перегляд мультфільмів з пізнавальним змістом «Спасік та його друзі» (правила поведінки у природі), «Віруси та мікроби» (правила здорового способу життя), цикл «Електрично-фантастично» (властивості електрики, правила поводження з електроприладами, економне використання електоенергії);
- Пошуково-дослідницької діяльності (основні  ознаки та властивості, вплив на живі організми води («Чиста і брудна», «Холодна тепла», «Прозорість», «Розчинність у воді сипучих речовин», «Без смаку», «Змінює форму»); піску («Звідки береться?», «З чого складається», «Куди зникла вода?», « Чому при сильному вітрі не зручно гратися піском?», «Форма піску»); грунту («Вологий-сухий»);  повітря ( «Потреба у повітрі для живих організмів», «Чисте-брудне»); сонячного світла («Необхідне для живих організмів», «Випаровує воду», «Нагріває предмети»);

-  Експерементальної діяльності («Користь для рослин водопровідної  чи кип’яченої  води», «Вода, проходячи через пісок, камінці забруднюється?», «Чи втрачає людина воду з організму під час дихання?», «Вода може сама рухатися вгору?»);

- Проектів: «Гербарій (рослини нашого краю, лікарські рослини, листя дерев нашого краю)», «Фото-колекції» (визначні місця Красноградщини, квіти рідного краю), «Колекції (камінців, видів тканини, видів паперу)»;

  Проведені розваги, свята, театралізовані дійства: «Дитсадок наш рідний дім, весело живеться в нім», «Різнобарвні капелюшки», «Чарівна панночка», «Щасливе дитинство», «Юний художник», «Наша ненька Україна».

   

 Питання щодо розвитку пізнавальних здібностей дітей влітку  розглянуте під час зустрічі з батьками за круглим столом: «Дитина на вулиці», «Йдучи додому», «Прогулянки в природу».  Вихователями було створено пам’ятки та папки-пересувки: «Разом з дитиною», «Цікаве літо»,  «Як вести себе з чомучкою».

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Архів записів

Друзі сайту
  • uCoz Community
  • uCoz Manual
  • Video Tutorials
  • Official Template Store
  • Best uCoz Websites